OPISY NA GG

1.Za nim powiesz Żegnaj przemyśl czy mnie Kochasz
2.Piękne słowa mówią wszystko lecz nie zmienią nic
3 .No i co z tego, że ja KOCHAM Jego
4 ZaKażdymRazemGdySięMijamy CośWeMnieDrży,aGdy OdchodziszSpływająMiŁzy..
5.chciałabym zasnąć i sie nie obudzić! czy ja o wiele prosze? :(
6Kto poznał miłość raz a potem stracił ją inaczej patrzy na życie.....
7.Ja Sama- On Z Nią... Przy Mnie Łza- Przy Niej On...;(
8....:(:(:(Najgożej Gdy KtośJest Dla Ciebie Wszystkim, A Ty Dla Niego Nikim:(:(:(.......
9Ja Sama- On Z Nią... Przy Mnie Łza- Przy Niej On...;(
10.Dlaczego ciągle mnie ranisz?? Co ja Ci takiego zrobiłam?? ;(
11.Pomyśl o mnie czasem, że istniałam, że kochałam Cię
KoChAm CiĘ a Ty TeGo NiE wIdZiSz :(
12.Cięcie też zajęcie żyletka w ruch już nigdy mnie nie zobaczysz.
13.PoChowaŁam swOje sErce..dla NIKOGO juŻ biĆ niE bęDziE =(
14,
Kocham umar juz nie ma
ło..miłosci

15bylam dla ciebie tylko zabawka gdy sie znudziles odlozyles na pulke
16.Ust zmieszanych smak przepada gdzieś.. tęsknie.. wciąż.. nieustannie.
17Byłęs tylko kimś zwyczajnym byłeś tylko chłopcem fajnym...Kochałam Cię
18CZEMU TY MNIE NIGDY NIE KOCHAŁES
19.
ZRANIŁEŚ MOJE SERCE ;/;/;/

20.byc z Toba potem Cie stracic to jakby kupic szczescie a lzami zaplacic
21.czy ty naprawde nie rozumiesz jak ja cie kocham
22.Myśl że byłeś kiedyś mój...tak bardzo boli
23.TAK MI SMUTNO BO CIĘ STRACIŁEM I TO NA ZAWSZE!!
24.Jak mogłeś zrobić mi coś takiego.!. =o(
25.Chce upaść i jak dziecko szlochać... Nigdy nie powstać, nigdy nie kochać...
26.
Serce nie chuligan kiedys przestanie bić

27TyGoKochasz OnCięRzucił B±dzHonorowaNiePro¶ByWrócił...
28.Zycie toczy sie dalej ....z Toba lub bez Ciebie....
29NiE uWiErZe JuZ NiGdY nAwEt SzCzErEj MiLoSci...
30.Już nie istniejesz, umarłe¶ ! nie chcę Cię znać! jeste¶ NIKIM
31.Ty i Ja... mówiłeś że zawsze bedzie tak



Brak komentarzy: