WALENTYNKI














































...Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodząi ci co nie odchodzą nie zawsze powrócąi nigdy nie wiadomo mówiąc o miłościczy pierwsza jest ostatniączy ostatnia pierwsząJan Twardowski





















Pomysły na walentynki
Wysłać list
Wyznać miłość ukochanej / ukochanemu
Wysłać sms na walentynki
Podarować ukochanej / ukochanemu prezent
Napisać wiersz / piosenkę o piłości
Zabrać ukochaną osobe do restauracji / kina
Oświadczyć się





















Żeby się spotkać, trzeba się sobie przypatrzeć.Więcej, trzeba się sobie napatrzeć.Jak się człowiek nie napatrzy, to się nie spotka. Jan Paweł II








































Walentynkiświęto zakochanych, obchodzone 14 lutego. Nazwa „walentynki” pochodzi od imienia św. Walentego,

























Kochać jedną tylko osobę !Uważać za nieszczęście przebywanie z dala od niej !Być gotowym wszystko przecierpieć, byleby tylko być blisko ukochanej.Starać się jej podobać !Jeżeli nie można być przy niej w rzeczywistości, to być przy niej przynajmniej myślą.Kochać wszystko, co ją otacza: przyjaciół, dom, ubrania i obrazy.Pragnąć, by ją chwalono, i nie znosić najmniejszej przygany.Wierzyć jej we wszystkim i pragnąć, aby wszyscy wierzyli.Pragnąć dla niej znosić niewygody i uważać takie cierpienia za słodkie.Często płakać: z dala od niej - z tęsknoty, przy niej - z radości.Zawsze tęsknić i zawsze pożądać.Służyć bezinteresownie, nie myśląc nawet o żadnej nagrodzie.




























Chcę żyć i żyć będę Chcę kochać i kochać będę Chcę śmiać się i śmiać się będę Chcę ciebie i ciebie zdobędę!













































Pokochałam oczy Twe I chcę patrzeć tylko w nie. Zobaczyłam usta Twe Pokochałam także je. Choć spojrzenia chwilę trwały Podobałeś mi się cały. Wszystko Twoje miłe jest, Każde słowo, każdy gest. Za ten wiersz nie gniewaj się, Bo na prawdę kocham Cię.






















Dlugo w Twe serce Amor celowalAz wreszcie dla mnie Cie upolowal.W sercu mym zamkne Cie na dwa spusty,Bo swiat bez Ciebie jest strasznie pusty.







Jeśli zdziwiona jest Twoja minka,z jakiej okazji ta walentynka,to przecież dzisiaj jest czternastego, święto każdego zakochanego!













Abyś miłości nie splamił,mego serca nie zranił,tego wszystkiego życzę Ciw dniu Św. Walentego.

























Kocham cię w języku






albańskim: Te dua
angielskim: I love you
arabskim: Ohiboka
bułgarskim: Obiczam te
chińskim: Wo ai ni
czeskim: Miluji te
duńskim: Jeg elsker dig
esperanto: Mi amas vin
estońskim: Mina armastan sind
filipińskim: Mahal ka ta
fińskim: Minä rakastan sinua
francuskim: Je t´aime
greckim: S´agapo
hiszpańskim: Te guiero
holenderskim: Ik houd van jou
islandzkim: Eg elska thig
irlandzkim: Taim i' ngra leat
japońskim: Watakushi wa anata o aishinasu
łacińskim: Te amo lub Vos amo
niemieckim: Ich liebe dich
portugalskim: Te amo
rosyjskim: Ja ljublju tiebja
rumuńskim: Te jubesc
serbskim: Volim te
szwedzkim: Jag älskar dig
tureckim: Ben sni sviyorum
węgierskim: Szeretlek
włoskim: Ti amo











Niedojrzała miłość mowi:"Kocham Cie poniewaz Cie potrzebuje".Dojrzała miłość mówi:"Potrzebuje Cię,poniewaz Cie kocham".
















Niedorosła miłość





Żałuję żePrzyznałam sięDo tego zakochaniaBo chyba niktNie wierzy miŻe to ma jakiś sens






Miłość o wiekNie pyta sięPrzychodzi nieproszonaPrzykro mi gdyKtoś mówi miŻe to dziecinne zbyt.




ref;To moja jestNiedorosła miłośćUparcie więcBędę bronić jejTo moja jestNiedorosła miłośćNie mówcie żeNieprawdziwa jest





Każdy ją znaLepiej niż jaKażdy wie dużo więcejPróbując mniePrzekonać żeZauroczyłam się





refTo moja jestNiedorosła miłośćUparcie więcBędę bronić jejTo moja jestNiedorosła miłośćNie mówcie żeNieprawdziwa jest





Niedorosła leczTylko moja jestTaka miłośćCo spotkała właśnie mnie





Ona o wiek Nie pyta sięPrzychodzi nieproszonaZaufam jejBo dobrze wiemŻe nie zawiedzie mnie





To moja jestNiedorosła miłośćUparcie więcBędę bronić jejTo moja jestNiedorosła miłośćNie mówcie żeNieprawdziwa jest


























a ten teledysk który wam podam jest dla dla pewnej osoby to dla ciebie kochany

























I inne teledyski które lubie słuchac




























































Kiedy człowiek zakochuje się po raz pierwszy – jest to wspaniały czas. Wszystko jest takie idealne, nie ma konkretnych granic ani rzeczywistości. Pierwsza miłość nie zawsze jest miłością odwzajemnioną. Jest to właściwie zakochanie, przy czym przedmiot naszej miłości nie zawsze wie, że jest kochany. Czy taka miłość istnieje nadal? Czy teraz nastolatki, kiedy się zakochują, to jest tak konkretnie, zero romantyzmu i nieodwzajemnionej miłości?
Myślę, że każdy musi sobie na to pytanie odpowiedzieć sam, na podstawie obserwacji młodszego pokolenia i tych starszych od nas osób, które mają już za sobą pierwszą miłość, a którzy chętnie opowiedzą nam, jak to było, kiedy się zakochali. Jeśli masz babcię i dziadka, zapytaj ich o to, jak się poznali, jak się w










sobie zakochali. Być może ich miłość była właśnie ta jedyną, prawdziwą i zarazem ostatnią miłością?










Pierwszy pocałunek jest bardzo ważny i na pewno będziesz pamiętała zawsze wszelkie szczegóły z nim związane. Będziesz więc miała w pamięci miejsce, w którym się całowaliście, porę dnia, będziesz pamiętała, jakie temu towarzyszyły uczucia. Dlatego, bardzo ważne jest, aby pierwszy pocałunek był w takim czasie i w takim miejscu, jakie sami wybierzecie, chociaż trudno jest wybrać miejsce na pierwszy pocałunek, ponieważ może w międzyczasie zniknąć cała magia chwili



http://www.youtube.com/watch?v=Ti-lt2RKhGA&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=m9AD2TW7YyA&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=PNk4gXE1_Pg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=pwsaybhPeIs&feature=related

Brak komentarzy: