WIERSZYKI MIŁOSNE

1.Będę patrzył w Twoje oczyI całował usta Twe,I dziękował będę Bogu,Że Ty ciągle kochasz mnie!

2.Brakuje mi Twojego spokoju,Napięcia serc,Niepokoju bliskości,Po prostu brakuje mi Ciebie.

3.Blady księżyc krąży po niebie,maluje wzory na ciemnym tle,moje serce tęskni do Ciebie,a usta szepczą:Ja kocham Cię!

4.Nie wiem, kiedy,Nie wiem, po co,Nie wiem, jak i gdzie?Lecz to jednoWiem na pewno:Bardzo kocham Cię!

5.Ciągle o Tobie marzę,Jesteś wątkiem mych snów.Chcę być wiecznie z Tobą,Słuchać wciąż Twoich słów!

6.Dla świata jesteś kimś tam,Ale dla kogoś - całym światem!

7.Dziewczę kochane, bądź przekonane,Póki żyć będę, kochać Cię będę,A gdy mnie ciemne zakryją doły,Kochać Cię będą moje popioły.

8.Gdy byliśmy blisko siebiePopatrzyłam raz na Ciebie.Zobaczyłam Twoja twarzI że śliczne oczy maszPokochałam usta tweChciałam aby były me.Gdy spojrzałam jeszcze razChciałam patrzeć cały czas.Choć te chwile krótko trwały,Spodobałeś mi sie cały.Wszystko w Tobie fajne jestKażdy uśmiech, każdy gest.Za ten wiersz nie gniewaj sięJa po prostu kocham Cię!!

9.Gdy śpisz spokojnieI śnić zaczynasz,Wiersz ten do CiebiePisze dziewczyna.Stoję przy oknieI widzę CiebieW falach, obłokach,Gwiazdach na niebie,Stoję i myślęO dniach minionych,O chwilach pięknychZ Tobą spędzonych.Patrzę przez szybęNa nieba błękitI widząc Ciebie,Zaczynam tęsknić.

10.Kiedy nie ma Ciebie,Smutno płynie czas.Nie ma gwiazd na niebie,Nawet księżyc zgasł,Ciągle pada deszcz,Wolniej krąży ziemia,Płaczą gałęzie drzew.Kiedy Ciebie nie ma,Smutek pada cieniemNa pola i lasy.Kiedy nie ma Ciebie,Nie ma Twoich słów,Tylko są marzenia.Kiedy ujrzę Cię znów?

11.Kiedy w Twoje oczy patrzę,Kiedy trzymam Cię za rękę,Myślę wtedy, że to szczęście!Nie potrzeba mi nic więcej!

12.Mam na Ciebie chrapkę, jak bocian na żabkę, żabka na ślimaczka, ślimaczek na robaczka, chyba będe szlochać, bo chcę się z Tobą... KOCHAĆ!

13.Myślałam, że miłość przybywajak rycerz na białym koniu.Myślałam, że miłość wybuchajak wulkan lawą szaloną,że rozbrzmiewa jak dzwon na wieży.Myślałam... Ale ona rozkwita powolijak pąk zielony, by stać się pełnym kwiatem.Teraz już wiem, czym jest miłość -Jest całym naszym światem!

14.Na wspólną radość,Na wspólną biedę,Na chleb codzienny,Na otwarcie oczuW blasku porannym,Na pierwsze sobą zdziwienie,Na gniewy, krzywdy i przebaczenie- Pragnę Ciebie, wybrałam!

15.Nie odejdę od Ciebie,Nie pokocham innego,W sercu moim jest miejsceTylko dla jedynego.

16.Nie zapomnę Twoich oczu,Włosów także nie,Nie zapomnę też imienia,Bo ja kocham Cię!

17.Noc nauczyła mnie marzyć,Księżyc uśmiechem darzyć,Deszcz nauczył mnie szlochać,A Ty nauczyłeś mnie kochać.

18.Oczy Twe błękitne jak nieboPatrzą na mnie ostatni raz,Więc mi powiedz, kochany, dlaczegoLos tak szybko rozłączyć chce nas?


19.Oddałabym wszystko na świecie.I słońce i gwiazdy na niebie,Aby uzyskać trzy rzeczy:Twoją miłość,Twoje serce,I... Ciebie

20.PRAGNE Z TOBĄ BYĆ, Z TWOJEJ SZKLANKI PIĆ, ROBIĆ CI SNIADANIE, MÓWIĆ CI KOCHANIE, SPAĆ Z TOBĄ NA ŁÓZKU, DRAPAĆ CIĘ PO BRZUSZKU, TRZYMAĆ CIĘ ZA RĘCE I O WIELE WIĘCEJ....

21.Znam Cię już wieki całeMyślę o Tobie i tęsknię do Ciebie.W każdy zmierzch i noc czekamMoże przyjdziesz, może zjawisz sięA jeśli nie to sam Ci powiem,Że myślę o Tobie i tęsknię do Ciebie.Rzecz tylko w tym, że ja nie wiemKim dla Ciebie jestem ...

22.Z Tobą pójdę na koniec świata,Z Tobą pójdę w Himalaje, hen,Z Tobą pójdę w każdej chwili lata,Będę szeptać, że wciąż kocham Cię.

23.Winno wiedzieć serce Twoje,Jakie jest to imię moje

24.W Twych ramionach pragnę marzyć,W Twych ramionach pragnę śnić,By Cię nigdy nie utracićI na zawsze z Tobą być!

25.Ty mój najdroższy,Najpiękniejszy kwiecie,Dla mnie jedynyZe wszystkich na świecie!Chłopców są tysiąceNiczym gwiazd na niebie,Ja nie chcę wybierać,Kocham tylko Ciebie!

26.Trzy czwarte z miłości,Dwie piąte z rozsądku,Trochę dla porządku,Ciut z wyrachowania,Tyciu dla reklamy...Oświadczymy wszystkim,Że się pobieramy!

27.Przyklejam twarz do poduszki,Słucham, jak stukiem szpilekPłoszysz nastrój wieczoru.Słucham szelestu pończochJak jedwabne opadają.W Cieniu świec nie otwieram oczuBo wiem że jednym skinieniem palca,Odeślesz myśli gdzieś w otchłań.Nawet rankiem gdy budzisz mnie pocałunkiem,Słucham brzdęku kolczyków,Splątanych we włosach.

28.A kiedy przyjdzie już ten czas,By pójść przez życie razem,Pójdziemy zachwyceni wraz,Miłość nam będzie drogowskazem.A więc podajmy sobie dłońI złączmy serc swych bicie,Wspólny nam los i wspólny domNa całe nasze życie!


29Chciałabym uciec od CiebieJak KopciuszekI pozostawić jedynie maleńki pantofelek tęsknoty.Chciałabym, żebyś zachował goNa pamiątkę. Mnie nie szukaj bo nie znajdzieszJa nie istniejęJak Kopciuszek ...

30.Ciebie noszę w sercuI kocham bez granic,I Ciebie nie oddamNikomu i za nic!

31.Czy pamiętasz jak to było Gdy byliśmy sam na sam ?Bicie serca mi mówiło,Że dla siebie Ciebie mam.Ty tuliłaś mnie w ramionachCałowałaś usta me.Wtedy wreszcie zrozumiałemŻe naprawdę Kocham Cię.


32.Dla nas cały ten świat,Tobie zawierzam me sny,Dla Ciebie - wszystkim ja,A dla mnie - wszystkim Ty

33.Dziękuję Ci za spędzone z Tobą chwile,Za Twój radosny uśmiech i spojrzenie miłe,Za Twoją czułość i zrozumiałość,I w trudnych chwilach pocieszenie,Za Twą cierpliwość i wytrwałość,Za Twych gorących ust rozkosz całą,Za ciepło Twego wtulonego ciała,Za to, że gdy ja się poddałem, Ty się nie poddałaś,A najbardziej dziękuję Ci za miłośćI proszę Boga by to się nigdy nie skończyło.

34.Gdy usłyszysz głos gitary,A gitara pięknie gra.To nie pytaj, kto Cię kocha,Bo to zawsze, zawsze ja !!!

35.Kiedy Cię już spotkam,Pójdę do lasu, zrzucę ubranie,Rozpuszczę włosy.Będę tak szaleć wariować,Tak po prostu świętowaćW końcu wyjdę na drzewo i zawołam:Kocham życie.!!!I dopiero wtedy przypomnę sobie,Że mam lęk wysokościI alergię na szyszki.

36.Witaj złotko, skończyłeś spać słodko? Wypij kawę w swoim kubku, abyś nie miał dzisiaj smutków. Pamiętaj o uśmiechu na swej twarzy-taki widok Twój mi się marzy. Obyś nie miał dziś ochoty na najmniejsze nawet tęsknoty. Kochanie myślę o Tobie, od przebudzenia siedzisz w mojej głowie. Kocham Cię mocno mój Rafale, stąd niekiedy moje smutki i żale. Na szczęście niedługo się zobaczymy i swojej tęsknocie ulżymy. Buziaki ślimaki-obyś zawsze był cudowny taki:)

37.

Brak komentarzy: