Nieodwzajemniona milosc



Nieodwzajemniona miłośćto takie ciężkie uczucie,Ja Cię tak bardzo kocham,A ty odeszłeś,Nazywająć mnie szmatąDlaczego?Co ja tak złego uczyniłam,że Cię straciłami takie miano od Ciebie otrzymałamCzy Cię Skarbie zdradzilam?Czy oszukałam?Nie...Nic z tych rzeczy,Ty poprostu nigdy mnie niekochałeś,Wiesz jak to dziś boli?Gdy leże sama,w swym małym pokojuJuż bez Ciebie,Nie czuję tych ciepłych dłoni,Tych słodkich pocałunków...Tylko wyzwiska i poniżania.Wiesz że ja Cię kochałam?I zawsze będę kochała?Mimo że na to nie zasługujesz,Ale taka jest zasada miłosci:JAK SIĘ KOCHA TO WIECZNIE...








zapomnij o nim. jeżeli tak bezczelnie cię traktuje, to znaczy że nie zasłużył na ciebie... olej go. pokarz mu że nie jest ci potrzebny do szczęścia. baw się dobrze, szalej, ciesz się życiem... znajdź sobie nowy obiekt westchnień... niech ten frajer będzie zazdrosny!!!







było ciemno .. siedziałam w pokoju .. myślała o nim ..znowu popłyneły łzy ... łzy miłości :(

Nigdy...Nigdy nie zapomnęBlasku Twych oczuPrzy zgaszonym świetleNigdy nie doznamTakiego uczuciaJakim dażyłam własnie CiebieNigdy już nie usłyszęJak szeptasz do mnieNigdy nie poczujęSmaku Twych ust Nigdy teżNie zapomnę Twego uśmiechuMojego. Tylko mojego.Powiedziałeś, że zostaniesz.Obiecałeś.A obietnicy nie dotrzymałeś.Nigdy nie zobaczę Ciebie prawdzwego.Tylko w snach.
Tylko w snach



To już koniec.Wyczerpała się już nadzieja dla Naszej miłości.Miłości bez wzajemności.Jestem ja i jest ona.Mówisz, że to ta jedyna Ci przeznaczona.Kochałam, cierpiałam i to wszystko szczerze.Już chyba nigdy ponownie w miłość nie uwierzę.I ostatnie moje zdanie kieruję do Ciebie.Zbuduj raj tej swojej Ewie.

Zamykam w sobie ból ...Ukrywam wciąż tęsknotę ...Wiem,że nie będziesz mój ...I nie chce myśleć o tym ...

Brak komentarzy: