WIERSZYKI NA ROZSTANIE

1.Tak bardzo oczu Twoich mi brakUst gorących wciąż czuje smakDotyku dłoni tak pragnę dziśMe serce co noc o Tobie śniI cierpi, i tęskni w rozłące tejJak bardzo chciałbym zobaczyć Cię! Choć przez chwilę, choć jeden razNiechaj powróci wspaniały czasGdy nikt i nic nie dzieliło Nas...Kiedy nieważny był cały światKiedy dla siebie tylko byliśmyI zawsze mogłem przytulić sięI szepnąć że... KOCHAM CIĘ!

2.*Tak bardzo kocham cię a ty olewasz mnie. Tak tęsknię za tobą a ty masz to gdzieś. Nie kochasz mnie co bardzo boli mnie.

3.Rzuciłeś we mnie miłość kamieniem, a kamień ten wbił się głęboko w serce... Bolało... I nadal boli, moje serce skrzywdzone i zranione na wieczność...*

4.Byłeś przymnie tak króciutko,w najpiękniejszy życia czas,lecz odszedłeś tak cichutkoze swą miłością wraz.W świecie nic się nie zmieniłochoć żal mi serce rozrywa.Bo wiem miłość z mojej stronybyła i wciąż jest prawdziwa!

5.*Dlaczego los tak sprawił, że właśnie Ciebie poznałam? Wcześniej byłam szczęśliwa, bo wcześniej nie kochałam. Dziś znam całą prawdę, dziś wszystko rozumiem... Ty nauczyłeś mnie kochać, a teraz sam nie umiesz...

6.*Siedzę i płaczę.Myślami jestem przy Tobie.Tak bardzo się boję!Boję się, że teraz rady nie dam,że przegram! Walczyłam,wierzyłam, płakałam.Lecz sił już nie mam,Sił mi brak, ochoty do życia też.Więc, wiedz, że kochałam Cię!

7.Zawsze się w Tobie kochałam,lecz okrutny los poznałam,bo wciąż z inną przegrywałam!Ciągle myślę o Tobie, chce zapomnieć - lecz nie mogę!Zawsze ogarniasz myśli mojeWtedy marze, że jesteśmy we dwoje!Może kiedyś spełnią się marzenia meWtedy zrozumiesz, że KOCHAM CIĘ!

8.Tak bardzo cię chciałamTak bardzo kochałamZ tęsknoty różne głupstwa popełniałamMarzyłam o dniu kiedy do mnie wróciszSpojrzysz w me oczy i rozpacz zagłuszyszTen dzień nastąpiłZnów cię ujrzałamTy zburzyłeś wtedy to co już sobie odbudowałamGdy zobaczyłeś że dałam radę żyć bez ciebie Znów sie zabrałeś i znów nie ma ciebie

9.Odnalazłam siebie w Tobie,Nie potrafię Cię zapomniećBo jesteś obecny w każdejChwili, która mnie otaczaWciąż pamiętam tamte chwile,W których tak mówiłeś tyleŻe kochasz, że pragniesz...Bym była tylko z TobąTu na zawsze...

10.*Za moje serce złamane,Za moją miłość wzgardzoną,Chcę podarować Ci kwiatek,Malutką różę czerwoną.Być może złamiesz tę różęTak, jak złamałeś mi serce,Lecz ono było bezbronne,Różą poranisz swe ręce.

11.* Żegnaj na zawsze, zapomnij co byłoPrzepraszam za wszystkoDziękuję za miłośćDziękuje z chwile spędzone z tobąBędziesz w mej pamięci najbliższa osobąPrzepraszam za wszystko co smutne i złeZa miłość, kłamstwo i kłótnieZa to, że szczerze kocham cięNie lituj sie nade mną, nie chce litościLecz jeśli chcesz to wróćale tylko z miłościNie wiem o co poszło, o jakąś rzeczJa powiedziałam "Zegna" ty powiedziałeś "cześć"Odeszłam z uśmiechem na twarzyChoć w oczach miałam łzyZrozumiałam, żew moim życiubyłeś tylko TyTy, którego kochałam mając... latTeraz kiedy odszedłeśzmienił sie dla mnie świat...*

12.*"Czemu to zrobiłeś?"Czemu wciąż o Tobie myślę?Czemu jesteś w mym umyśle?Czemu mnie zraniłeś?Ostry sztylet w me serce wbiłeś...Chciałam być tylko tą o której myślisz,Każdej nocy chciałam Ci się przyśnić,Wrzuciłeś nienawiść w me serce,Pozostawiłeś w nieziemskiej udręce,Czemu rozbiłeś me marzenia?Ciągle o tym myślę - bez wytchnienia...*

13.*JEDYNEMUktóry podarował mi księżycPIERWSZEMUktóry nauczył mnie kochaćOSTATNIEMUdla którego wylałam morze łezMĘŻCZYŹNIEktóremu bałam się wyznać ile dla mnie znaczył!

14.Dla Ciebie pomalujęŚwiat na niebiesko,Szary świat odkurzę,Ziemię z liści Jesieni,Podaruję CI bukiet fiołkówTylko powiedz mi ...Czy to coś zmieni?

15.Dlaczego ona a nie ja,z Tobą być szczęście ma?Dlaczego ona a nie ja,twój słodki uśmiech tylko zna?Dlaczego ona a nie ja,smak twych ust od dawna zna?Dlaczego ona ma to szczęście?Nie wiem! Nie wytrzymam!muszę spotkać Cię najprędzej!

16.Rzuciłaś mnie, nie Kochałaś mnie!Starałem się lecz nie!Brakuje mi Cię, Twojego ciepła i dotyku!Teraz przeszywa mnie ból, łzy spływają.Płyną po twarzy, po ustach które całowałaś!Miłość jest piękna jak jest odwzajemniona!Dlatego Kochaj i pozwól być Kochanym!Co mi zostało czekać i tęsknić!Póki Kocham czekam na Ciebie!


17.Jestem w tobie zakochanaAle ty nie kochasz mnieJa za tobą ciągle tęsknieA ty za mna pewnie nieNie obchodzi cię co czujeNie rozumiesz tego żeJA BEZ CIEBIE TU UMIERAMBO TAK BARDZO KOCHAM CIĘ


18.*Całowałeś, pieściłeś, kłamałeś by truciznę w me serce wlać. A ja głupia na ślepo wierzyłam, teraz przyszło mi z siebie się śmiać. Między nami wszystko się skończyło, a więc miły, żegnam Cię, Stara Cię inna pociąga, no to idź, nie lękaj się. Nie łatwo kochać, nie łatwo śnić, nie łatwo obraz Twój w sercu kryć. To co minęło nie wróci już, po cóż więc kielich goryczy pić, kiedy mówiłeś, że kochasz mnie byłeś spragniony mych ust, teraz przechodzisz już obojętnie, lecz ja Cię kocham, kocham jak dawniej, i choć nieraz z oczu płynie mi łza, życzę, więc Tobie szczęścia, naprawdę, i by Cię kochał ktoś tak jak-JA!!!

19.Czy pamiętasz jak to było...?Gdy byliśmy sam na samBicie serca mi mówiło,Że dla siebie Ciebie mamTy tuliłeś mnie w ramionach...Całowałeś usta me...Wtedy właśnie zrozumiałamŻe naprawdę Kocham Cię!!!


20.*Jak trudno wtulić głowę w poduszkę,Kiedy się nie chce spać...Jak trudno jest Ciebie kochać,Kiedy Ty nie chcesz mnie znać...

21.Nie będę już płakać przez ciebiemoże kiedyś docenisz moja miłośćale wtedy będzie za późnoco się odrzuca czuje się odrzuconea sam nie wiesz jak to bolii nie życzę ci żebyś zaznałtakiego bólu jaki mi wyrządziłeś

22.Zamknąć na wieki oczy...mając w pamięci CIEBIE i wspólnie spędzone chwile...Umrzeć z miłości...Tylko teraz o tym na jawie śnie...Mając CIEBIE na serca dnie.Odpłynąć w czerwonej rzece krwi,Zatopić się w wiecznym śnie...Tylko o TOBIE śnić, marzyćTylko z TOBĄ być, choćby myślamiPożegnanie...Płacz...Nostalgia...Później już tylko spokój i ogarniający mrok,Który daje ukojenie...

8 komentarzy:

Wioletka pisze...

Fajne wierszyki gratuluje i zapraszam do mnie

Wioletka pisze...

hej co tam u ciebie slychac?

MałaMi pisze...

Genialne wiersze
lepszym nie widzialam

sylwuśka :) pisze...

mogly by byc trocha smutniejsze :( moze wtedy dla zakochanych cos bum w serduszku i POWROT :) ;)

czikusia1920 pisze...

wierszyki fajne sa ale nie przepisujcie z piosenek hah

czikusia1920 pisze...

i tez jak pisze sylwusia ze moglyby byc troche smutniejsze tak by w sercu zadrzala a w oczach pojawily sie lzy

Unknown pisze...

Super

COMMENT pisze...

Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.